Manuale Daewoo Tico

daewoo_tico_red

Extras din manualul de reparatie
PRECAUTII LA INTERVENTII
Motorul include multe parti care au fost prelucrate si finisate cu toleranta de 1/1000mm si de aceea trebuie manevrate cu grija in ceea ce priveste curatirea dupa repararea si verificarea partilor sale interne. Mentinerea in stare curata a motorului este important a fi o deprindere de rutina in urma repararii si prelucrarii suprafetelor slefuite.
– La reasamblare, se va aplica suficient ulei de motor pe suprafetele slefuite pentru o ungere protectiva.
– La demontarea supapelor, pistoanelor, segmentilor, bielelor, cuzinetilor de biela, cuzinetilor de fus si de palier se vor aseza in ordine pentru a nu fi confundate la reasamblare.
– Se va deconecta cablul de la borna (-) a bateriei inainte de repararea motorului pentru a fi impiedicata eventuala deteriorare a sistemului electric.
MASURI DE PREVEDERE LA VERIFICAREA SI INTREtINEREA MOTORULUI
Pentru a preveni posibila deteriorare si pentru a obtine cel mai bun randament, se vor lua urmatoarele masuri de prevedere.
– Nu se va sprijini motorul cu cricul sub baia de ulei. Datorita spatiului mic dintre baie si sorbul pompei de ulei, sprijinind motorul cu cricul sub baia de ulei se poate distruge sorbul prin contactul direct.
– Se deconecteaza cablul de la borna (-) a bateriei pentru a lucra in siguranta la motor.
– La indepartarea filtrului de aer sau a galeriei de admisie, se va acoperi cu un capac de protectie admisia pentru a impiedica patrunderea corpurilor straine in motor. Daca astfel de corpuri straine ajung in cilindri prin galeria de admisie, pot provoca deteriorari serioase ale motorului in timpul functionarii.”

Daewoo Tico
– Manual de utilizare, intretinere si reparatie in limba romana
– Manuale de service si reparatii in engleza
Download(82.4MB)


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*